ولایت

با ولایت زنده ایم...

ولایت

با ولایت زنده ایم...

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۷

دیدگاه انتخاباتی

سه نکته ی انتخاباتی قابل توجه

1 ـ شریعتمداری ـ مدیر مسؤول کیهان ـ گفت: هم لنکرانی بچه حزب اللهی است و هم جلیلی که سوپر حزب اللهی است و دیگران نیز حقا و انصافا حزب اللهی و دغدغه مند هستند. بزرگوارانی مثل ولایتی، حداد، زاکانی، جلیلی و لنکرانی  همه حزب اللهی هستند؛

2 ـ شیخ تیمور علی عسگری، مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس هفتم و یار انتخاباتی و سیاسی آقای هاشمی رفسنجانی :

از وقتی هاشمی ثبت نام کرده، نشاط در چهره رهبری دیده می شود(!). وی در این رابطه پا را فراتر هم می گذارد و می گوید هاشمی سه شنبه ها با رهبری جلسه دارد و بعد از ثبت نام به معظم له گفته من آبروی باقی مانده ام را کف دستم گرفته ام و با وجود مخالفت خانواده ام برای انجام تکلیف به صحنه آمده ام.بقیه اش با شما!

اما این مطلب به همین جا ختم نمی شود و وی از قول مقام معظم رهبری هم نقل می کند که ایشان به هاشمی گفته اند که شما خیالتان راحت باشد!

نکته : این دروغ سازی ها و نسبت دادن ها به امام خامنه ای در حالی صورت می گیرد که در سایت حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، مؤکدا آمده است که امام خامنه ای هیچ گزاره ای نفیا یا اثباتا در رد و یا تأیید نامزدهایی که به ملاقات ایشان آمده اند، ذکر نفرموده اند.

3 ـ به گزارش فارس، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شب گذشته(شنبه) با حضور در حسینیه شهدای دوکوهه و در جمع پرشور اعضای "ستاد دانشجویی مقاومت رمز پیشرفت" با بیان اینکه خدایا تو شاهدی که این رقابت برای کسب قدرت و تلاش برای فزون کردن مال و ثروت نیست، بلکه می‌خواهیم نشانه‌های دین تو را برگردانیم و اصلاح را در سرزمین‌های تو ظاهر سازیم، تا بندگان مظلوم تو امنیت پیدا کنند و خطوط معطل مانده تو برپا شود، اظهار داشت: آنچه گفتم نه ادعایی از سوی فردی مثل من است بلکه حدیثی از امام متقین علی علیه السلام است که ایشان رقابت برای خدمت و تلاش سیاسی را در این 4 محور تعریف می‌کنند.

جلیلی تصریح کرد: بدون شک شاید نتوان آنطور که امام علی علیه السلام فرموده‌اند به قله این حقایق رسید و آن طور که شایسته است، عمل کرد اما تلاش همه ما و شما باید این باشد که چنین نگاهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۹
علی رضا خدمتی نژاد

نظرات  (۱)

Whenever I orinlgaliy commented I clicked the Notify me any time new comments are added checkbox and currently each time a remark is added I receive four messages with the exact same comment.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی