ولایت

با ولایت زنده ایم...

ولایت

با ولایت زنده ایم...

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۵۹

ارادت به حضرت زهرا سلام الله علیها

نمی توانم سوره کوثر را نخوانم

آیة الله العظمی حاج آقا رحیم ارباب قدس سره، ارادت خاصی به حضرت زهرا سلام الله علیها داشتند، آن گونه که همیشه در نمازهایشان سوره ی کوثر را می خواندند و می فرمودند: من نمی توانم این سوره را در نمازهایم نخوانم، زیرا متعلق به وجود مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها است. .

نقل می کنند: بستگان یک خانم علویه که شوهرش دیوانه شده بود، جهت گرفتن طلاق او به محضر حاج آقا رحیم ارباب رفتند، هوا خیلی سرد بود و به آن خانم سیده گفتند شما دم در خانه بایستید تا ما برویم ببینیم آقا نظرشان چیست، وقتی قضیه را محضر حاج آقا رحیم ارباب نقل کردند، ایشان فرمودند: من برای این کار معذورم، اما راهنمایی کردند که خدمت آیةالله شمس آبادی بروند. وقتی خواستند مرخص شوند، ایشان پرسیدند: حالا آن علویه کجاست؟ گفتند: آقا ایشان دم در ایستاده اند. تا این را گفتند، ایشان دستهایشان را بلند کردند و گفتند: خدایا از جانب من از حضرت زهرا سلام الله علیها عذر خواهی کن که ما در اتاق گرم کنار بخاری نشسته ایم و یک علویه این مدت در سرما زیر برف ایستاده، مرحوم ارباب این جمله را سه بار فرمودند و از خدا خواستند تا از حضرت زهرا سلام الله علیها حلالیت بگیرد.

اگر شخصی برای حاجت مهمی به ایشان مراجعه می کرد، می فرمودند: بروید تسبیحات حضرت صدیقه ی طاهره سلام الله علیها را بخوانید. و خودشان نیز همین طور عمل می کردند.

نقل از هفته نامه ی افق حوزه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۹
علی رضا خدمتی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی